2022 m. vasarį „Google“ pristatė naująją „Google Partner“ programą

„Google Partner“ programa skirta skaitmeninės rinkodaros agentūroms, tvarkančioms „Google Ads“ paskyras kitų prekių ženklų ar įmonių vardu. „Google“ partneriai turi naujausių žinių apie „Google Ads“ produktus, todėl gali efektyviai kurti ir vykdyti reklamines kampanijas savo klientams ir užtikrinti aukščiausią „Google Ads“ paslaugų kokybę. Prisijungdama prie „Google Partners“ programos, įmonė turi atitikti griežtus „Google“ reikalavimus, kurie apima agentūros našumą, išlaidas ir sertifikatus įvairiose „Google Ads“ reklamos srityse: paieškos, vaizdinės, video, el. prekybos ir mobiliųjų programėlių.

2022 m. vasario mėnesį buvo pristatyta naujoji „Premier“ partnerių programa, skirta įmonėms, atitikusioms griežtesnius programos reikalavimus. Išskirtinis „Premier Partner“ statusas ir ženklelis buvo suteiktas tik 3 proc. visų skaitmeninės rinkodaros agentūrų.

 „GOOGLE PREMIER PARTNER“ PROGRAMOS POKYČIAI

„Google Premier Partner“ programos tikslas – užtikrinti, kad partnerio statusą pelniusios skaitmeninės rinkodaros agentūros savo klientams gebėtų pasiūlyti dar efektyvesnius verslo sprendimus ir aukštesnius „Google Ads“ kampanijų rezultatus, apimant tokius pranašumus kaip:

  • Google produktų beta versijos. „Premier“ partneriams suteikiama prieiga prie naujausių „Google“ produktų naujinių beta versijų. Agentūros gali iš anksto susipažinti su planuojamais įdiegti sprendimais ir apie tai informuoti savo klientus.
  • Išplėstinis „Google Ads“ palaikymas. „Premier“ partneriams suteikiama galimybė bet kuriuo paros metu susisiekti su „Google Ads“ pagalbos centru, kad klientų problemos būtų išspręstos greitai ir efektyviai.
  • Įžvalgų ataskaitos. Kas mėnesį generuojamos „Google“ įžvalgos skaitmeninės rinkodaros agentūroms padeda priimti vartotojų elgsena pagrįstus rinkodaros sprendimus.
  • Vadovams skirti renginiai. „Premier“ partnerių vadovai dalyvauja jiems skirtuose „Google“ renginiuose, kuriuose dalinamasi patirtimi ir naujausiais verslo sprendimais su internetinės rinkodaros lyderiais iš viso pasaulio.
  • Reklaminiai pasiūlymai. „Premier“ partneriai gali pateikti išskirtinius pasiūlymus naujiems „Google Ads“ klientams, suteikdami įvairaus dydžio kreditus pirmosioms jų reklaminėms kampanijoms.

„GOOGLE PREMIER PARTNER“ PARTNERIO STATUSĄ PELNĖ IR AGENTŪROS LIETUVOJE

 „Sveikiname mūsų „Premier“ partnerius patekus tarp 3 % geriausių „Google“ partnerių Lietuvoje. Šis ženklelis suteikiamas įmonėms, kurios išsiskiria savo įsipareigojimais plėtoti „Google“ produktus, užmegzti naujus verslo santykius su klientais ir padėti savo esamiems klientams augti. Tikimės, kad galėsime jiems pasiūlyti visą reikalingą pagalbą stiprinant jų klientų verslą skaitmeninėje erdvėje.“ – Davang Shah, vyresnysis „Google Ads“ rinkodaros vadovas.

Vienos iš nedaugelio „Google Premier Partner“ statusą pelniusios skaitmeninės rinkodaros agentūrų Lietuvoje „Verslo idėjų partneriai“ direktorius Eduardas Manylovas džiaugiasi ilgamete partneryste su „Google“: „Skaitmeninės rinkodaros srityje dirbame jau 15 metų, iš kurių daugiau nei dešimtmetį esame sertifikuoti „Google Partner“ programos dalyviai. Nuoširdžiai džiaugiuosi, kad mūsų agentūra atitiko naujus 2022-ųjų „Premier“ partnerio reikalavimus. Šis įvertinimas suteiks mūsų esamiems ir būsimiems klientams dar didesnio pasitikėjimo ir geresnių rezultatų stiprinant jų verslą.

———-

Nuo 2007 m. UAB „Verslo idėjų partneriai“ teikia skaitmeninės rinkodaros paslaugas įvairių veiklos sričių ir dydžių įmonėms, siūlydama kompleksinius sprendimus nuo internetinių svetainių optimizavimo, socialinių tinklų ir reklaminių kampanijų administravimo iki turinio kūrimo ir dizaino darbų. Įmonėje dirba 14 skaitmeninės rinkodaros specialistų. Agentūros klientų ratą sudaro daug žinomų Lietuvos ir užsienio kompanijų, tarp kurių: „Medicinos Bankas“, „Ginalas“, „Armijai ir Civiliams“, „Lemona“, „Eglės Sanatorija“, „Butenas Holzbauten“ ir kt.

Pranešimą paskelbė: Rosita Jurevičienė, Verslo idėjų partneriai, UAB