10 patikrintų patarimų norintiems sukurti GPS sekimo verslą

Pradėti verslą ir pradėti sėkmingą verslą yra du skirtingi dalykai. Sėkmingam verslui visų pirma reikia pamatinės strategijos, eksperimentavimo ir kūrybiškumo. Nesėkmingas verslas dažniausiai yra nesėkmingas jau nuo pradžių – žmonės nebūna tikri ko jie nori, nesupranta, kokioje srityje atsidūrė ir kokie verslo tikslai.

Remiantis informacija iš https://www.gpswox.com/en/blog/useful-information/tips-for-building-a-multimillion-dollar-gps-tracking-company padėsime jums sėkmingo GPS sekimo verslo kelionėje.

Dešimt patikrintų patarimų

  1. Pradėkite siaurai – susitelkite į mažą nišą. Maža niša leis jums sutelkti visus pajėgumus ir nusitaikyti į tikslius produktus, paslaugas ir aiškius klientus. Dažnai naujas verslas pradeda nežinodamas savo tikslaus kliento ir iš to seka, kad jis nežino ir savo produkto. Tai siūlydami GPS sekimo įranga susitelkite į pvz sekimo sprendimus žmonėms. Iš to seka keli smulkūs produktai – sekikliai automobiliams, dviračiams, mobiliesiems telefonams, vaikams, augintiniams. Kai įsitvirtinsite toje nišoje, tuomet galėsite natūraliai plėstis į kitas nišas.
  2. Susitelkite į savo tikslinę auditoriją. Visi verslai turi žinoti savo tikslinę auditoriją, ką ji mėgsta, ko nemėgsta, kaip elgiasi, ko bijo. Tuomet turėdami tikslų auditorijos paveikslą galite sukoncentruoti ir savo įmonės žinutę jiems. Imkime anksčiau paminėtą privačių pirkėjų nišą. Žinutė jiems galėtų būti apie daiktų saugumą, žinojimą, kur šiuo metu yra jų vaikai ar palaidi vedžiojami augintiniai.
  3. Kuo daugiau procesų automatizuokite. Beveik pusė įprasto verslo užduočių yra perteklinės ir nereikalingos. Tad automatizuodami šias užduotis galime daugiau laiko skirti vertingam darbui, kurio automatizavimas nepakeis. Pavyzdžiui GPSWOX automatizuoja elektroninius paštus, socialinius tinklus, sąskaitų surinkimą ir susisteminimą ir daug daugiau.
  4. Pradėkite socialinių tinklų kampaniją. Jeigu verslas nesireklamuoja ir taip tikisi išaugti, jis greičiau prašosi būti aplenkiamas konkurentų. Reklama turi dvi paskirtis – rasti naujų klientų ir išlikti matomam ir atpažįstamam. Jos neturi būti labai brangios, tačiau jos turėtų pasirodyti nuolat.
  5. Influenceriai ir mikroinfluenceriai. Sparčiai auganti verslo niša, kurią tinkamai išnaudojus galite pataikyti į savo tikslinę auditoriją. Bet čia reikia grįžti į pirmus du punktus, tiksliai žinoti kam parduodame ir remdamiesi tuo pasirinkti influencerį. Tai neprivalo būti didelę auditoriją turintis žmogus, šiuo atveju svarbiau auditorijos kokybė ir tikslingumas
  6. Planuokite verslą etapais. Dėl to dažnai girdime apie judėjimą mažais žingsneliais, lipimą kopėčiomis, laipteliais ir kitas su etapais susijusias frazes. Viskas veikia etapais, taip jau yra. Pavyzdžiui pirmas etapas gali būti „Pasiruošimas“ – jame įkuriamas įmonės puslapis, socialinių tinklų paskyros, konversijų sekimo įrankių įdiegimas. Verslas dar neprasidėjo, tačiau jūs jam tik ruošiatės. Antras etapas gali būti produkto reklama, trečias – maži tikslai. Pavyzdžiui 100 parduotų produktų ar 100 klientų. Ketvirtas – dar padvigubintas trečiasis tikslas. Jei viskas pavyksta sklandžiai – penktas etapas jau gali būti nišos plėtimas. Pakankamai prasiplėtus verslui galima jau samdyti naujus žmones ir plėstis toliau. Trumpai – viskas turi turėti tikslus ir etapus.
  7. Įdarbinkite ne tik žmones. Ne ką prastesnis pirkinys yra ir virtualus asistentas. Jis gali padėti atsakyti į paprastas klientų užklausas, valdyti socialinius tikslus, išmokyti atlikti paprasta užduotis. Jie irgi gali būti prenumeruojami.
  8. Naudokite „Lean” principus. Iš principo reikia sukurti kuo daugiau vertės per turimą laiką. 80% produkto tobulumo galima pasiekti gana greitai, 90% – truks ilgai laiko, 100% – beveik neįmanoma. Tad nedelskite ir neeikvokite energijos maksimaliam tobulumui. Jį pasieksite vėliau.
  9. Naudokite legalią programinę įrangą. Tai galioja tiek įmonės produktams, tiek produktams, kuriuos naudoja pati įmonė. Programinės įrangos ir IT sprendimų pirkimas užtikrina sklandų jų veikimą ir techninę priežiūrą. galimybę pritaikyti sistemą įmonės klientams.
  10. Visada atsinaujinkite. Ypač programinę įrangą ir savo žinias. Būtent žinias apie, šiuo atveju, GPS rinką reikia gilinti nuolat. Be žinių gilinimo įmonės tobulėjimas ir augimas neįmanomas.

Verslą kurti yra sunku, pelningą kompaniją taip pat. Bet viską galima pradėti nuo mažų žingsnių ir mažų užduočių. O naudodami šiuos 10 žingsnių būsite labiau galėsite įkurti savo GPS sekimo verslą ir jį auginti iki milijonų verto verslo.

Pranešimą paskelbė: Tadas Ukrinas, UAB Potissimus