ŽPDRIS paslaugų gavėjų jau beveik 100 tūkstančių

Lietuvoje septintus metus veikianti automatizuota Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinė sistema (ŽPDRIS) kasmet sulaukia vis daugiau naujų naudotojų ir geresnio paslaugų vertinimo.

Pagrindinis ŽPDRIS tikslas – užtikrinti efektyvų žemėtvarkos planavimo proceso valdymą. Nuo sistemos veikimo pradžios 2015 m. ja pasinaudojo 98 823 paslaugos gavėjai, o Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) vykdytos apklausos duomenimis net 89 proc. asmenų šios sistemos elektronines paslaugas vertina teigiamai.

„Sistemoje, kuri veikia vieno langelio principu, galima teikti prašymus, stebėti projektų rengimo, derinimo, svarstymo su visuomene bei viešinimo eigą ir kitus procesus. ŽPDRIS stiprioji pusė, kad žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo paslaugos yra nuosekliai vykdomos elektroninėje erdvėje. Šia sistema kasdien naudojasi ne tik NŽT specialistai, bet ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Kultūros paveldo departamento, savivaldybių administracijų ir kitų institucijų darbuotojai“,  – sako NŽT Žemėtvarkos planavimo ir dokumentų priežiūros skyriaus vedėja dr. Vilma Sudonienė.

NŽT, siekdama užtikrinti nepertraukiamą ŽPDRIS veikimą, tinkamą funkcionalumą ir operatyvų sutrikimų šalinimą, nuolat vykdo ŽPDRIS atnaujinimą, apimantį atsirandančių programinės įrangos pokyčių realizavimą ir funkcionalumų modifikavimą, įdiegimą ir testavimą, atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus.

Taip pat nuolat diegiami nauji sistemos naudojimo patogumą užtikrinantys įrankiai, tobulinamas duomenų tvarkymo efektyvumas, Dažniausiai užduodamų klausimų (D. U. K) skiltyje nuolat atnaujinami atsakymai į  klausimus, teikiamos konsultacijos sistemos vartotojams.

Pranešimą paskelbė: Aušrinė Lisauskienė, Nacionalinė žemės tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos